بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مساوی عادلانه ترین نتیجه بود!

به نظر بنده اگر نتیجه بازی قبل از بازی رقم نخورده باشد،باید این بازی به تساوی به پایان می رسید!آری ....پرسپولیس اصلا خوب بازی نکرد وصد البته این استقلال بود که نمایش بسیارضعیفی ارائه کرد ونهایت برداشتهای هواداران در ظاهر امر نشان داد که پرسپولیسی ها یک مقدار در دربی 75 بهتر از حریف سنتس خود بازی کردند!

دلایل:تیمی که بازیکنانش تا هفته ششم لیگ هنوز یک ریال هم دریافتی نداشته باشند و برخی از آنها واقعا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکنن!تیمی که سه بازیکن اصلی و تاثیر گذارش را نداشته باشه(خسرو حیدری،مجتبی جباری،میلاد میداوددی)،تیمی که مربیش برخلاف سابقه و شناختی که از وی داریم با یک بازیکن خاص(نکونام)رودبایستی داشته باشه و نا خدا آگاه و فقط بخاطر اطمینان بیش از اندازه به وی باعث بشه که تیمش را در چند بازی ده نفره  از ابتدا به زمین بفرسته!و از آن طرف تیمی که تیم نباشه(پرسپولیس) و نتوانه از این ضعفها ی تاکتیکی  و موقتی حریفش به خوبی استفاده کنه و در نهایت بازی را به نفع خودش پایان ببره!خوب معلومه بازی باید تساوی بشه!
دراین دربی فقط خوزه مانوئل نشان داد که حرفهای فنی زیادی برای گفتن داره و مهمترین دلیل عملکرد و نتایج ضعیف تیمش در چند هفته اخیر به بازیکنانی مربوط میشه که یا هنوز با هم هماهنگ نشده اند و یا کلا از لحاظ فنی بازیکن دلخواه مانوئل نیستند!
در استقلال هم جنس تیم امیر قلعه نویی هنوز جور جور نیست!استقلال یک هافبک طراح نیاز داره!اگر استقلال فقط یک بازیکن در حد مجنبی جباری داشت،آنوقت به شما می گفتم این بازی با چه نتیجه ای به سود استقلال تمام میشد!
بله ....تیمی که قراره با یک بازیکن زیر و رو بشه،تیم نیست!اما تیمی که با یک بازیکن پازل تاکتیکی اش جور میشه،خیلی تیمه و حرفهای بسیاری برای گفتن خواهد داشت!پرسپولیسی ها از تمام داشته های خود در دربی 75 استفاده کردند!اما آبی ها نیمی از قدرت و قابلیتهای تیمشان را با خود به همراه نداشتند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,دربی75,تساوی عادلانه,امیر خادم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com